DEĞİŞİM & İADE
Sitemizden aldığınız yedek parça ve aksesuar ürünleri için, herhangi bir nedenle değişim talebinde bulunduğunuz takdirde ilk değişime ait ilk geri gönderimi karşılamaktayız. İadelerde ise kargo ücreti /nakliye ücreti müşterilerimize ait olmaktadır.
Değişimin ya da iadenin gerçekleşmesi ve değişim ürünlerindeki ilk ücretsiz geri gönderim için aşağıdaki tüm şartlara sahip olunması gerekmektedir;
Tüm bu şartları sağladığınızda, info@zizzi.com.tr adresine e-posta ile ulaşarak bize Değişim ya da İade Talebinizi gönderebilirsiniz. Talebiniz kısa süre içerisinde değerlendirilecek ve ürünü hangi adrese göndermeniz gerektiği bildirilecektir.
Lütfen müşteri temsilcimizle iletişime geçmeden ürün göndermeyiniz. Ürünleri göndereceğiniz adres size bildirildikten sonra işlem yapabilirsiniz. Bu sebeple yaşanacak masraflar tarafımızca kabul edilmeyecektir.
Ürünü; size gönderilen kutusu, ambalajı gibi tüm içeriğiyle birlikte, özenle paketledikten sonra, müşteri hizmetleri tarafından bildirilecek adrese gönderebilirsiniz.
Değişim işlemlerinde iade işleminden farklı olarak, ilk geri gönderim anlaşmalı kargo firmamız ve anlaşma kodumuz üzerinden gönderildiğinde tarafımızdan karşılanmaktadır. Değişim ürününün geri gönderimi ve ikinci ve diğer değişim durumlarında, kargo masrafları müşterilerimize yansıtılmaktadır. Değişimi yapılan ürünün, tekrar iadesi durumunda, ilk değişim ücreti düşülerek iade yapılmaktadır.
BİZE HER ZAMAN ULAŞABİLİRSİNİZ
Konuyla ilgili olarak aklınızda hiçbir soru işareti kalmaması için bize 0850 532 49 09 nolu müşteri hizmetlerinden mesai saatleri içerisinde ya da info@zizzi.com.tr üzerinden 24 saat ulaşabilirsiniz.